Klub HR jest inicjatywą powołaną w OBC w czerwcu 2018. Partnerami przedsięwzięcia jest Loża Gdańska BCC i firma Training Designers.

Filozofia klubu opiera się na potrzebie integracji środowiska HR w Trójmieście, stworzenia wspólnej platformy i podnoszenia kompetencji. Obecnie jest w nim zapisanych około 200 osób z firm nie tylko z OBC ale z całego Pomorza. Spotkania w Klubie HR odbywają się średnio co dwa miesiące i na każdym z nich proponujemy inspirującą wiedzę oraz przykłady dobrej praktyki HR z konkretnej firmy. Po pierwszym roku działalności nie zwalniamy i mamy nadzieję, że nie zabraknie nowych pomysłów, ciekawych gości i dobrej atmosfery spotkań. Cieszę się, że jesteśmy razem w tej grupie i trzymam kciuki za kolejne miesiące i lata działania.

Małgorzata Gwozdz

Małgorzata Gwozdz

Współinicjatorka i mecenas Klubu HR.

 

Małgorzata Gwozdz Dyrektor ds. personalnych w Olivia Business Centre ma doświadczenie zdobywane od lat 90. czyli początków gospodarki rynkowej na rynku nowoczesnych usług HR oraz w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

 

Realizowała wiele projektów z zakresu executive search w jednej z globalnych firm doradczych E&Y, gdzie odbyła też szereg szkoleń z zakresu zarządzania projektami z obszaru HR. Wdrażała nowatorskie rozwiązania z zakresu employer brandingu i dedykowanych systemów HR w jednej z największych firm z branży finansowej m. in. przedszkole firmowe, badania zaangażowania pracowników, niestandardowa polityka szkoleniowa i rozwoju pracowników. W czasie jej kadencji firma zdobyła tytuł Najlepszego Pracodawcy, podato była wskazywana w rankingach rzetelnego pracodawcy. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołów do korzystania z kreatywności i odważnego wprowadzania wyjątkowych rozwiązań i projektów. Ponadto posiada osiągnięcia w prowadzeniu warsztatów, programów szkoleniowych i publikacje z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi ( Harvard Business Review).

Malgorzata Gwozdz
Anna Flis

Anna Flis

 

Efektywna liderka z 17. letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric, która sprawdziła się w wielu obszarach organizacji takich jak: Sprzedaż, Marketing, HR, L&D, Talent Management, Operacje, Call Center, Windykacja, CRM, PM/IT.

 

Ma doświadczenie w projektowaniu systemów motywacyjnych, konsolidacji/ synchronizacji celów biznesowych oraz reinżynierii procesów przy wykorzystaniu obecnego potencjału, w transformacjach sieci sprzedaży, restrukturyzacji oraz fuzjach.

 

Laureatka nagród za: wyniki sprzedaży, usprawnienia w procesach, zarządzanie zespołami oraz nastawienie na potrzeby klientów.

Twórczyni 3 START-upów.

Finalistka konkursu „Bizneswoman Roku 2015” w kategorii Korporacja.

Autorka cyklu artykułów dla „Personel Plus” dotyczących aktualnych trendów w HR oraz rozwoju najwyższej kadry managerskiej.

 

Ambasadorka programu „Sukces to JA”, mentor i mentee w programie Vital Voices Poland Chapter.

Wykładowca na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Partner studiów podyplomowych dla WSB w Gdańsku.

Jowita Spychalska

 

Menedżer i mentor z 13 – letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric w obszarach Operacji, Call Center, Sprzedaży i Talent Management.

Ekspert w budowaniu i zarządzaniu zespołów a także efektywnych procesów w środowisku nieustannej zmiany, transformacji, restrukturyzacji i fuzji.

 

Twórczyni wewnętrznych i zewnętrznych zespołów contact center i call center.
Zaprojektowała i kierowała procesami podnoszącymi kwalifikacje i rozwój sił sprzedaży w branży finansowej, wspierającymi osiągnięcie założonych wyników i celów biznesowych oraz kształtowanie modelu kultury sprzedażowej w organizacji.

 

Projektantka programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej; pasjonatka komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniach Solutions Focused Brief Method.
Ambasadorka Programu „Sukces To Ja” Fundacji Sukces Pisany Szminką.
Obecnie prowadzi wykłady na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, jest partnerem studiów podyplomowych dla WSB w Gdańsku, pisze artykuły dla „Personel Plus” z obszaru HR i zarządzania.

Jowita Spychalska
Anna Flis

Katarzyna Dobrzyniecka

 

Realizując misję BCC, Loża Gdańska BCC przykłada szczególną wagę do tworzenia relacji na linii rząd – organy administracji państwowej – przedsiębiorca, pełniąc od początku powstania rolę rzecznika pracodawców regionu. Przy solidnym wsparciu ogólnopolskich struktur, BCC przemawia głosem pomorskich przedsiębiorców na krajowej arenie gospodarczej. Efektem działalności BCC jest ponad 10 tys. interwencji na rzecz członków Klubu oraz liczne wystąpienia w roli rzecznika przedsiębiorców w mediach. BCC odniosło sukcesy zarówno w sferze lobbingu gospodarczego, jak i podejmowanych konkretnych działań na rzecz przedsiębiorców, w zakresie tworzenia dobrego prawa oraz obrony ich interesów. Efektem współpracy BCC z Ministerstwem Finansów oraz Przedsiębiorczości i Technologii, a także instytucjami Unii Europejskiej jest m.in. obniżenie podatku od osób prowadzących działalność gospodarczą z 27 do 19 proc., uchwalenie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, zablokowanie zniesienia limitu tzw. 30-krotności składek ZUS, czy zmiany w restrykcyjnym projekcie ustawy o PPK.

 

BCC to także platforma biznesowo-networkingowa o zasięgu ogólnopolskim, a Loża Gdańska BCC, tak jak pozostałe loże regionalne, skupia elitarną społeczność ludzi różnych środowisk i wszystkich branż regionalnych, m.in. międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, największych polskich przedsiębiorców, uczelnie wyższe czy kancelarie prawne. Cykliczne spotkania organizowane w ramach lokalnej aktywności Loży Gdańskiej BCC stwarzają niepowtarzalną szansę nawiązania wielopłaszczyznowych relacji na poziomie lokalnym jak i całego kraju.

x

Formularz dołączenia do klubu

Dołączam do Klubu HR Business Partner przy Olivia Business Centre w Gdańsku.

^

KONTAKT

OLIVIA BUSINESS CENTRE

Al. Grunwaldzka 472C, 80-309 Gdańsk

biuro@klubhr.pl